Jun 4, 2015

ANDAI.

Assalamualaikum.

kau ikat hati aku menggunakan Doa.

kita berkenalan. awak memang tak de ciri ciri fizikal yang saya minat. tak putih, tak hensem. tapi awak bersunguh sungguh untuk mendapatkan saya. awak tak kelakar. awak pun bukan "sweet talker". tak ada yang istimewa. mungkin sebab awak tak pernah bercinta.

awak skema. awak pun orang biasa biasa. tak kaya. tak miskin. rezeki awak, awak sebarkan. tahlil untuk papa, awak buatkan dari jauh.

tak tahu macam mana saya nak ucap terima kasih dekat awak. setiap hari awak call. tak pernah terdetik dihati awak "BOSAN". cukup dengar suara saya untuk sekejap kata awak. besar ke sayang awak untuk saya?

maaf.

saya masih takut. masih dalam zone FOBIA. kalau betul awak jodoh saya, saya rasa tak perlu kita memulakan kisah kita dengan relation "COUPLE" right? cukup sekadar "KAWAN". cukup lah awak ikat hati saya dengan kebaikkan awak.

saya takut. bila kita mula bercinta, awak hilang makna menghargai dalam hati awak. saya dah penat untuk rasa kehilangan bukan atas kesalahan saya. saya rasa banyak lagi awak perlu tahu tentang diri saya.

bagi lahh saya masa. dan biarlah Allah yang rancang semuanya.

terima kasih menjaga solat saya.
terima kasih menjaga saya masa sakit.
terima kasih buat saya tersenyum.
terima kasih bercita cita menjadi yang halal untuk saya.
terima kasih tak pernah putus asa untuk pikat hati saya.

saya nak awak miliki saya secara bermaruah.

No comments :

Post a Comment