Sep 20, 2015

Berharap.

Assalamualaikum.

aku hanya hamba yang lemah.
aku berserah segala kepada ketentuanNya.
berharap segala ketentuanNya yang terbaik.

pertemuan kita hanya sebentar.
segala yang terjadi tanpa rancangan yang awal.

kita jumpa melalui perkenalan yang amat amat tak dijangka.
perkenalan yang singkat membawa perhubungan yang series.

4 bulan perkenalan kita.
2 bulan kita kenal sebagai kawan.
2 bulan lagi kita cuba mengenal hati budi masing masing.

baik buruk saya semua awak perhati.
awak ubah diri saya secara perlahan.
awak terima segala kekurangan.
tak sedikit pun yang awak keluhkan.
awak sempurnakan saya dengan kelebihan awak.

another few month you gonna merisik.
its make my heart become dup dap dup dap.

kadang rasa happy teramat.
kadang rasa berdebar nauzubillah.
kadang rasa takut.
kadang rasa serba salah.

semua rasa tu saya serahkan kepada rasa redha dan berserah padaNya.

yang saya harap,
awak setia dengan saya.
awak bimbing saya.
awak sabar dengan semua kerenah saya.
awak sayang saya sampai bila bila.
awak cintakan saya. HANYA SAYA.
awak tak berpaling dari saya.
awak ajar saya yang mana saya lemah.

saya berharap awak terima segala permintaan saya di atas.

to mylove : Shahmeer Idzham.

No comments :

Post a Comment